
Kuhaon
brändisi ystävä
Monipuolista osaamista intohimolla
Hyvää työtä-akatemia
Yritys tarjoaa hyvinvointia tukevia työyhteisöjen ja johtamisen valmennuksia, työnohjausta ja sovittelupalveluja.
Projektissa yhdistettiin kaksi olemassa olevaa yritystä toimivaksi brändiksi, jolla on selkeä viestintästrategia. Suunnittelimme myös verkkosivujen uudistuksen vastaamaan nykyisen konseptin tarpeisiin (sivusto julkaistaan myöhemmin).
-
Kahden olemassa olevan yrityksen sulauttaminen yhteen, sekä konseptin muotoilu. Uuden kokonaisuuden selkeyttäminen ja viestintästrategian luominen. Verkkosivujen suunnittelu käyttäjäystävällisemmäksi, sekä vastaamaan uuden konseptin tarpeisiin.
-
Brändistartegiatyö
Viestinnän strategian suunnittelu
Verkkosivun uudelleen suunnittelu
-
Viestintästrategia tuo helppoutta ja rohkeutta oman osaamisen sanoittamiseen ja markkinointiin oikeille kohderyhmille. Verkkosivujen suunnittelulla saatiin kiteytettyä asiakkaan monimutkaiset palvelukokonaisuudet helposti ymmärrettävään ja ostettavaan muotoon.

Vala wood
VALA Wood suunnittelee ja toteuttaa kestäviä rakennus- ja kalusteratkaisuja yhdistäen perinteiset puusepän menetelmät ja nykyaikaiset 3D-jyrsintätekniikat.
Yritykselle toteutimme kokonaisvaltaisen brändin kehitystyön ja kumppanuus jatkuu edelleen.
-
Rakentaa toimiva brändi, jonka avulla markkinoida yrityksen tuotteita ja osaamista.
-
Brändin tilannekatsaus
Asiakasanalyysi ja kohderyhmien profilointi
Asiakaspolku
Bränditarina
Viestintästrategia ja julkaisusuunnitelma
Palveluiden muotoilu
Kuvapankin kuvaaminen
-
Brändin rakentamisella luotiin yritykselle oma ääni, tunnelma ja ilme. Niiden avulla yrittäjän on helppo markkinoida osaamistaan ja tuotteitaan oikeille kohderyhmille.
“Brändiuudistus tuo esiin palveluiden ja tuotteiden laadun, auttaa erottumaan massasta ja lisää näkyvyyttä.”
-Vesku
paju consulting
PAJU Consulting tarjoaa asiantuntevaa tukea liiketoiminnan kehittämisessä ja muutoksessa, käyttäen joustavia, asiakaslähtöisiä menetelmiä.
Projektissa kiteytettiin brändin ääni, kartoitettiin kohderyhmät sekä toteutettiin viestintästrategia.
-
Kahden olemassa olevan yrityksen sulauttaminen yhteen, sekä konseptin muotoilu. Uuden kokonaisuuden selkeyttäminen ja viestintästrategian luominen. Verkkosivujen suunnittelu käyttäjäystävällisemmäksi, sekä vastaamaan uuden konseptin tarpeisiin.
-
Viestinnän kärjet ja julkaisusuunnitelma
Asiantuntijaprofiilien /henkilöbrändien vahvistaminen
Palvelulupaus
Kuvapankin täydennys
-
“ Kun yritys kehittyy ja muuttuu, myös brändin ja ilmeen täytyy muuttua. Paju Consulting halusi erottuvuutta ja selkeyttä sanalliseen ja kuvalliseen viestintään. Työpajatyöskentelyn pohjalta saimme kirkastetun palvelulupauksen, viestintäsuunnitelman ja kuvapankin. Tiina haastoi ja kannusti meitä mukavuusalueen ulkopuolelle, ja toi rohkeasti innostavia ideoita. Loistavien lopputuotosten lisäksi saimme inspiraatiota ja iloa omaan työhömme.”

kood/Sisu
Rohkea oppimisympäristö, joka tukee yhteisöllisyyttä ja visuaalista brändiä.
kood/Sisulle suunniteltiin monikäyttöiset toimitilat, jotka tukevat intensiivistä oppimista ja tiimityötä. Tilat heijastavat koulun omaleimaista visuaalista ilmettä ja tarjoavat viihtyisän, käyttäjälähtöisen ympäristön oppimiseen ja kohtaamisiin.
-
Tavoitteena oli suunnitella kood/Sisulle toimitilat, jotka tukevat intensiivistä oppimista, tiimityötä ja yhteisöllisyyttä. Tilojen haluttiin heijastavan vahvasti koulun omaleimaista visuaalista brändiä ja tarjoavan inspiroivan, käyttäjäkokemuksen huomioivan ympäristön, jossa oppiminen ja kohtaamiset tapahtuvat rennosti ja sujuvasti.
-
Vastuu toimitilojen sisustussuunnittelusta
Tilojen toiminnallisuuden, tunnelman ja käyttäjäkokemuksen suunnittelu käyttäjälähtöisesti
Visuaalisesti vahvan ja omaleimaisen ilmeen rakentaminen
Projektinhallinnan tuki: osallistuminen toteutukseen, tarjouspyyntöihin ja toimittajavalintoihin
Yhteistyö tiiviisti muiden suunnittelu- ja toteutusosapuolten kanssa
-
kood/Sisu sai tilat, jotka erottuvat rohkealla visuaalisuudellaan ja tukevat koulutuksen tavoitteita monikäyttöisillä, muuntuvaan käyttöön suunnitelluilla ratkaisuilla. Käyttäjäkokemus on huomioitu kaikissa tilaratkaisuissa, mikä lisää tilan toimivuutta ja viihtyvyyttä. Vahva brändi-ilme on toteutettu konkreettisesti väreillä, muodoilla ja materiaaleilla, jotka lisäävät tilan tunnistettavuutta ja vetovoimaa. Kokonaisuuden projektinhallinta ja suunnitteluyhteistyö mahdollistivat sujuvan toteutuksen ja asiakkaalle toimivan, elämyksellisen oppimisympäristön.
NOVAPOLIS COWORK
Sisustussuunnittelu, joka tukee modernin työn tarpeita ja tarjoaa tilat kohtaamisille, keskittymiseen ja palautumiseen. Suunnittelu sisälsi tilojen toiminnallisuuden ja tunnelman kehittämisen, kaluste- ja rakennesuunnittelun sekä käyttäjäkokemukseen perustuvat ratkaisut.
Lopputuloksena syntyi visuaalisesti vetovoimainen ja toiminnallisesti monipuolinen kokonaisuus, joka tekee työpäivästä inspiroivan.
-
Tavoitteena oli luoda elämyksellinen ja inspiroiva työympäristö, jossa muuntojoustavat tilat mukautuvat työpäivän eri vaiheisiin ja tarjoavat paikkoja kohtaamisille, keskittymiseen sekä palautumiseen.
-
Tilasuunnittelun toiminnallisuus ja tunnelma
Irtokalusteiden, irtorakenteiden ja hiljaisen tilan sisustus
Projektinhallinnan tuki: tarjouspyynnöt, toteutus ja toimittajavalinnat
Käyttäjäkokemuspohjaiset päivitykset sekä visualisoinnit, videoinnit ja 3D-mallit
-

Real Albert Promotion
Kuopiolainen tapahtuma- ja elämysalan yritys, joka järjestää festivaaleja, yritysjuhlia ja muita tapahtumia. Yritykselle toteutettiin brändiuudistus.
-
Yrityksen massiivisen palveluiden tarjoaman selkeyttäminen. Asiakaskokemuksen parantaminen ja yrityskulttuurin vahvistaminen.
-
Asiakasprofilit
Yhteistyö-mahdollisuuksien kartoittaminen
Palveluvalikko ja tarjooman selkeyttäminen
Palvelupolku
Asiakaskokemuksen ja yrityskulttuurin vahvistaminen
Arvolupauksen kiteytys
Bränditarinan määrittely ja näkyminen viestinnässä
(tämä brändityö tehtiin yhteistyössä Heidi Salmelan ja Annastiina Kinnusen kanssa).
-
Brändin kiteytys tarinaksi auttaa yritystä viestimään yrityksen arvoista ja palveluista ulospäin, sekä jalkauttamaan ne yrityksen sisällä käytäntöön.
“Yhteistyö oli oikein sujuvaa ja ammattitaitoista. tuli uusia oivalluksia käytäntööön.”
-Allu
HS-Kollektiivi
HS-Kollektiivi Suomi Ry on uusi yhdistys jonka tarkoituksena on jakaa tietoutta ja vertaistukea HS-taudista sitä sairastaville, että heidän läheisilleen.
Projektissa suunnittelimme ja toteutimme yhdistykselle visuaalisen ilmeen sekä verkkosivut.
-
Yhdistykselle haluttiin luoda ilme joka huokuu luotettavuutta, ottaa huomioon sairaudesta kärsivien moninaisuuden ja jossa on mukana toivoa sekä iloa.
-
Visuaalisen ilmeen suunnittelu (Logo, värimaailma, kuvitukset, typografia)
Verkkosivun suunnittelu
Verkkosivun toteutus
-
Uusi brändi-ilme ja verkkosivusto auttavat HS-taudin yhdistystä tavoittamaan kohderyhmänsä vaikuttavasti ja empaattisesti. Visuaalinen ilme rakentaa luottamusta, tuo toivoa ja tukee yhdistyksen tärkeää työtä tiedon jakajana ja vertaistuen tarjoajana. Selkeä, lämminhenkinen verkkosivusto toimii helposti lähestyttävänä kohtaamispaikkana sairastaville ja heidän läheisilleen.